Tiden räcker inte till

2009-11-30 09:54:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Måndagmorgon igen! Tråkigt att helgen är över men jag är inte lika måndagsgrinig som jag brukar vara..... än =)!

Tänk att det snart är jul. Jag känner mig lite stressad. Vi har inte köpt en enda julklapp och har inte tagit några bilder på Max till julkort ännu. Det handlar väl egentligen inte om att tiden inte räcker till utan att jag inte känner mig direkt driftig. Sen så är det svårt det här med julklappsshoppingen tycker jag för jag vill inte ha med Max i julruschen och därför måste vi fixa barnvakt och få ihop nån tid då Marcus och jag kan åka tillsammans (på orten där vi bor finns dessutom inte så mycket affärer så går liksom inte att gå och handla nån julklapp då och då).

Sen ska jag ju jobba också innan jul. Får se när det blir.

Ja ja, fota Max i tomtedräkt kan jag ju göra någon dag i alla fall. Imorn får det bli för idag ska vi till öppna förskolan =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback