Sovmorgon

2009-11-12 10:22:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Väldigt vad Max och jag sovmornar oss denna vecka. Klockan 9 vaknade vi imorse men det var ju en orolig kväll igår och han var även vaken i natt i perioder. Men jag tror vi har sovit i ett sträck från 4 till 9. Jag funderar mer på hur mycket Marcus har sovit. Han gick upp kl. 5 för att åka till jobbet.

Idag ska vi iväg och luncha som vi alltid gör på torsdagar. Max fick därför ingen smörgås nu på morgonen utan bara välling för vi ska gå om en timme. Ett smörgåskex fick han smaska på istället. Just nu kryper han runt under köksbordet med en bil i handen.



Här kommer en bild på väggordet jag vann från Unik dekor igår via Ett hus till oss.



Ska ha det ovanför Max säng när vi så småningom flyttar in honom på eget rum (vilket aldrig verkar bli av).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback