Puh

2009-11-26 22:19:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Detta blev ingen lugn hemmakväll med lite adventsfix utan Marcus och jag drog iväg på värsta storhandlingen medan Max var hos sin farmor och farfar (hos mina föräldrar får han inte vara för mamma är sjuk i ev. svininfluensa så där håller vi oss ifrån). Var dock väldigt lugnt i affären så det gick snabbt. Både tiden och hundralapparna som försvann.... =).

Imorgon blir det i alla fall adventsfix. Can´t wait.......

Och vet ni vad jag har köpt? Ben & Jerryglass. Har aldrig ätit det förut men alltid undrat hur gott det är så nu slog jag till. Måste ju testa. Visste inte vilken smak jag skulle välja men tog Half-baked. Den lät godast. Jag har dock lite ont i magen ikväll så får se om jag smakar imorn istället.

Nu ska jag mysa med mannen lite innan han ska sova.

Natti!




Kommentarer
Linda

åh ja jag älskar adventsmyset. Längtar tills det är så klart i huset att vi kan sätta upp pynt hihi.

Vad roligt att bilderna med renoveringen uppskattas!

Ha en trevlig helg.

kram

2009-11-27  /  10:13:55  /  http://familyspace.blogg.se/
Jenny

Ben & Jerry är min favvoglass! Älskar choklad, finns en med brownies och en som heter chokladterapi....mmmmmm...



Hoppas magen är bättre så du kan smaka lite glass idag.



Kram!

2009-11-27  /  12:12:46  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback