Oroligt

2009-11-11 22:54:08 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har haft en trevlig kväll med mycket prat på symötet.

När jag kom hem hade Max sovit i 50 minuter men vaknat igen. Marcus var där inne länge innan han kom ut och Max hade somnat om. Dröjde dock bara några minuter och sedan var han vaken igen. Jag tog upp honom en stund och han mös med mig i soffan. Sen la jag mig bredvid honom på vår säng. Slutligen somnade han. Jag väntade ganska länge innan jag lyfte över honom till sin säng. Men nästan så fort jag la ner honom tittade han med stora ögon på mig. Han blev inte ledsen så länge jag stod där utan låg bara och titta men så fort jag gick iväg grät han. Så han fick komma upp igen en sväng. Marcus ska börja jobba kl. 6 imorn så han gjorde sig i ordning och tog med en flaska välling och sen bäddade vi ner Max bredvid Marcus och så fick han välling med snuttefilt över ögonen och då smet jag ut.

Det var tio minuter sen och det är tyst från sovrummet så antar att han somnade. Hoppas verkligen på det!

Ska göra mig i ordning jag me och lägga mig. Blir trångt i sängen i natt.




Kommentarer
Frida

Åh, färskt inlägg!



Stackafrs lille max.Jobbigt att inte kunna sova. Hoppas ni9 får sova gott i natt alla tre.



Gorsch, så trött så jag kan ju inte skriva riktigt! sovdags här med!

2009-11-11  /  23:04:34 
Frida

Åh, färskt inlägg!



Stackafrs lille max.Jobbigt att inte kunna sova. Hoppas ni9 får sova gott i natt alla tre.



Gorsch, så trött så jag kan ju inte skriva riktigt! sovdags här med!

2009-11-11  /  23:05:01 
Annah - Mina dagar med finaste Chloe och våran väntan på pärlan2 i magen

Tack! Satt faktiskt och tittade på den här om dan, och fin var den. är tveksam om jag kommer få ihop en lika fin iår dock :)

2009-11-12  /  09:00:12  /  http://carpeannah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback