Morgonstund har guld i mun

2009-11-06 09:32:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag gillar inte mornar. Men imorse började Marcus 8.45 och de mornarna är mysigare för då är vi alla tre hemma en liten stund.

Fick en chock idag när jag kikade in min statistik på bloggen och såg att jag hade nästan 50 fler unika besökare igår än i förrgår. Undra om nån har länkat till mig någonstans.....

Nu sitter vi och käkar frukost. Lite sent men bättre än aldrig. Strax kommer C, en tjej jag jobbat med tidigare, och hennes son F som är lika gammal som Max. Blir kul och se om de leker nåt med varandra.

Ha en fantastisk dag! Jag ska försöka även om min mage ömmar lite idag. Hoppas det bara beror på att "that time in the month" är här snart.




Kommentarer
Katja

Kul med besök och lek, hoppas de kommer överrens =)



Trevlig helg på er.



Kram

2009-11-06  /  09:46:30  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
Eva [Bland rosa och blåa tuttar]

Jag är i alla fall ny besökare;)

2009-11-06  /  19:03:18  /  http://skruttisochjag.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback