Lördagkväll

2009-11-14 21:42:22 ,   Allmänt/Vardagsliv

Max och jag åkte iväg till mina föräldrar en sväng tidigare ikväll. Var skönt för Marcus att få vara själv hemma en stund. Men nu är vi hemma igen och Max håller på att somna. Jag har spanat in slutet av Dansbandskampen och Körslaget.

Skulle ju ha gjort mjölkchokladmousse ikväll men hann inte med förut och nu såg jag att den ska stå i kylen ca 3 timmar så är ju lite sent att börja nu. Men gott hade det ju varit! Är dock ganska svälld i magen för åt tacopaj med sallad här hemma tidigare ikväll och sen smakade jag på krabba, lövbiff och bröd med vitlökssmör hos mamma och pappa. Så jag har nog fått nog... och magen med!





Kommentarer
Ingela

Vad mycket gott du skrev om! Jag blir sugen på mat, trots att jag är proppmätt av pizza och godis. :)

2009-11-14  /  22:21:37  /  http://trebarnslandet.se
Måsbarnet

Vad god mat du ätit :) Krabba är en av mina favoriter!



Vad fin du är i håret förresten! Kul att du gillade bilderna från Albins rum.



Kram

2009-11-15  /  09:55:19  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback