Inser att vi skapat oss ett problem

2009-11-18 09:56:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hm...dessa nallar!

Nu skulle de vara med vid bordet när vi äter frukost. Max blev hysterisk när han inte fick hålla i dem samtidigt som han äter. Det var lite gulligt det här med att nallarna ska vara överallt men nu inser jag att vi skapat oss ett problem. Jag tog dock striden och jag vann den. Nallarna ligger på en stol bredvid och efter en stund slutade han sträcka sig efter dem och började äta sin smörgås istället.

Jag sov inte i soffan inatt. En viss liten prins vaknade vid midnatt och hade svårt att somna om. Väldigt svårt. Han fick ligga mellan oss och vid 2.30 somnade han och jag. Trött idag? Ja!

Han är ju dock en väldigt söt liten prins



(kort taget igåreftermiddag)




Kommentarer
Elin - Ett hus till oss

Så bra att du vann striden med nallarna. jag kan tänka mig att det kan bli för mycket av det goda ibland :)



Jag tänkte kolla. Har du fått din vinst nu?



Kram Elin!

2009-11-18  /  14:12:52  /  http://etthustilloss.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback