Hjärnspöken

2009-11-18 00:09:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Oj vad klockan är mycket. Över midnatt.

Jag är i alla fall nerbäddad. Ska sova min tredje natt på soffan nu. Och nej jag har inte bråkat med min man ... och faktiskt inte min mage heller. Utan det är elaka sömnspöken som bråkar med mig.

Eller så allvarligt är det faktiskt inte. Men jag har svårt att somna i perioder. Varit så under hela min uppväxt att det kommer perioder då jag känner mig orolig och får svårt att somna. Så därför är det skönare att sova på soffan för då kan jag somna till teven och slippa alla hjärnspöken som lätt når en i ett mörkt sovrum =).

Men nu är det dags att stänga av datorn och hoppas på en bra natt och en bra dag imorn!




Kommentarer
Lina

åh jag sov också dåligt inatt. Dock inga sömnspöken som härjade, utan två ungar istället ;)



Hoppas du fick sova lite tillslut i alla fall! Ha en skön dag! Kram

2009-11-18  /  06:49:58  /  http://ninninusens.blogg.se/
Mamma Russin

hej hej...



hoppas du fick sova gott..:)



kramkram

2009-11-18  /  09:55:43  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback