Halsont m.m

2009-11-15 23:05:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu under kvällen har jag fått ont i halsen, känner mig stel i nacken och lite ont i huvudet. Har allmän sjukdomskänsla i kroppen men ingen feber...än. Bådar liksom inte gott känns det som. Men förhoppningsvis kan jag sova bort det....hoppas jag. Jag har bäddat ner mig i soffan och ska sova här inatt så jag inte blir störd av någon. Sömn brukar ju vara ett bra botemedel när man inte känner sig riktigt kry.

Hoppas nu bara att Max inte stör Marcus alltför mycket inatt för Marcus har en lång arbetsdag imorgon. Då kommer mitt mamma- och frusamvete inte må bra!

Godnatt!




Kommentarer
Rebecca

Hoppas att du vaknar till ett bättre mående i dag!

kram Rebecca

2009-11-16  /  07:15:07  /  http://www.cheeky.nu





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback