Frisk

2009-11-05 09:59:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har inte tagit febern idag men den var nere på 37.5 när jag la mig igår och idag känner jag mig pigg så antar att den inte kommer tillbaks nu. Lite öm i armen fortfarande men det kommer säkert sitta i några dagar.

Max vaknade vid 7 när Marcus gick upp och hade då svårt att somna om men strax före 8 så somnade vi båda två och vaknade vid 9. Skönt =). Max går runt och säger "papa" hela tiden och tittar sig omkring.

Max och jag ska iväg och äta lunch sedan. Vet dock inte om vi ska gå eller ta bilen. Blåser och snö-regnar ute. Inte så trevligt. Blir nog bilen. Har dock inga vinterdäck på den men ser mest ut att vara blött och vi ska inte så långt. I eftermiddag kommer M hit och spelar Sims.

Bäst jag käkar frukost nu och diskar sen. Ser ut som en rövarkula här hemma efter min sjukdag igår =) Blir så när hemmafrun inte orkar.....




Kommentarer
Mamma Russin

hej hej..

skönt att din feber är borta..:) hoppas du får en bra städ dag då, hihi..



kramisar

2009-11-06  /  10:27:31  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback