En dålig mamma

2009-11-17 10:34:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag känner jag mig som en dålig mamma. Mår inte helt bra och så ska man orka en 1-åring som typ flinar så fort man säger "aj aj" och som älskar att göra allt han inte får. Dessutom kommer Marcus inte hem förrän efter 19 ikväll och till råga på allt så regnar det ute. Suck!

Vill bara lägga mig under ett täcke och sova. By the way så sov både jag och Max till 9 idag. Riktiga sjusovare är vi.

Återkommer om några timmar med positivare tankar...förhoppningsvis..... ska bara tycka lite synd om mig själv först... (och ändra värmen på elementet, ställa in alla kastruller i skåpet, stänga av alla plattor på spisen, ställa upp alla skor på skostället, dammsuga efter frukosten och efter Max "skofest" i hallen samt efter några skakningar av brödrosten över golvet.......)





Kommentarer
Jessica

Okej :) däremot tycker jag det vart dåligt planerat och man har fått världens sämsa info om det där vaccinet men men =)

2009-11-17  /  12:03:01  /  http://mammajessica.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback