Att jag aldrig lär mig

2009-11-26 10:08:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
La mig för sent igår och var så fruktansvärt trött imorse. Gick knappt att hålla ögonen öppna. Som tur var har Max sovit bra inatt. Han var väl trött efter att ha varit uppe en extra sväng igårkväll. Han sov i sin säng till strax före 6. Tror han vaknade när Marcus gick ut genom ytterdörren. Sen somnade vi om och sov 2 timmar till. Men jag var ännu tröttare när jag vaknade då.

Har haft kramper i magen på morgonen men har släppt tack vare medicin. Skönt. Är ju så fruktansvärt jobbigt.

I eftermiddan ska jag och Max åka hem till min kusin med dotter. Blir trevligt!

Ikväll blir det nog storhandling inför helgen och kanske lite en början till julpynt.... =)



Max står som vanligt och leker vid fönstret




Kommentarer
Maria

Hej Hej, missa inte julklappstävlingen där du kan vinna leksaker för upp till 2000 kronor på minbebis.com! Flera vinnare så ta chansen.

Gör ett inlägg i din blogg och kommentera sedan i min blogg



http://minbebis.com/blogg/stina/vinn-leksaker-for-2000-kr-med-din-blogg/



//Stina



2009-11-26  /  14:00:07 
Mamma Russin

hej gumman..:)



så jobbigt du har med din mage.. skönt att det släppte iaf..



söt han är killen som står i fönstert och kollar i bilar.. :)



kramrkam

2009-11-26  /  16:00:57  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback