Vilket äventyr

2009-05-04 21:45:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det har jag ju gått så otroligt bra att bada med Max när vi gick på babysim. Han grät ju typ aldrig. Men när vi var och badade idag och Marcus var med så var det nästan inget som dög för den lille. Han ville inte visa sin pappa något av det vi lärt oss på babysimmet (dyk tänkte jag inte göra för det var för längesen så det vill jag inte utsätta honom för). Det enda han ville var att vara i famnen och bita på sin badanka eller på sin boll. Då var han nöjd. Sen skrek han massa i omklädningsrummet också så jag fick lägga all fokus på att duscha av honom och klä honom för att sedan lämna ut honom till Marcus så att även jag kunde duscha ordentligt och klä mig ifred.

Men det var i alla fall mysigt i vattnet då han var lugn. Han håller på att få två tänder i överkäken och den ena har spruckit igenom idag så antagligen därför han var gnällig. Den andra är på g men dröjer nog några dagar till. Han har även varit lite lösare i magen idag på grund av detta. Nu på kvällen var han dock glad och somnade i sin säng på 5 minuter.

 
klicka på bilderna för att se dem större
(jag vet att detta inte funkar ibland men ladda då om sidan eller titta senare)



Uppdatering om övriga saker: Mitt svullna öga blev normalt några timmar efter kortisontabletterna, och vi har fortfarande inte hört något från säljaren av bilen vi är intresserade av men såg nu att annonsen är borttagen. SÅ störande!!!




Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

vilken sötnos =)



ja jätte fin inbjudan =) ska bli sååå kul på galan.

hoppas ni hat en bra dag. kram

2009-05-04  /  22:17:02  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback