Vilken natt!

2009-05-06 10:12:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Andra kvällen igår som Max panikskrek när Marcus skulle lägga honom. Vet inte vad det är. Men så fort han kom till mig blev han lugn. Vill inte att han ska vara mammig men vet inte vad man ska göra åt det. Marcus är ju borta ca 8-10 timmar per dag (en väldigt massa jobbmöten nuförtiden tycker jag) och jag och Max umgås ju jämt. Det är sällan problem annars när Marcus ska göra något utan det verkar som att det är läggningen som är känslig.

Men i alla fall. Max somnade strax före 21.30 och sedan har han sovit hela natten till kl. 7 imorse. Ingen av oss har varit uppe och stoppat in nappen eller nattat om honom inatt. Vid 7 fick han lägga sig bredvid mig och så sov vi till 8.30 men låg kvar och myste en stund till. Marcus jobbar just nu väldigt nära här så han kom hem på rast vid 8.50 och innan han kom så sa jag till Max flera gånger: Nu kommer pappa snart! Och varje gång log han och tittade mot sovrumsdörren för att liksom vänta på att den skulle öppnas. Så mysigt! Han har sån koll =)

Nu har jag läst 100 blogginlägg i rekordfart och Max sitter fortfarande nöjd i sin matstol och leker!




Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton]

Nä det trodde inte jag heller. rodde de var tidigast från 4 cm. Men är vi kom in å hon sa att ja barvar uppen 2 cm fråga hon om ja ville åka hem över natten (kom in 21.00) med värktabletter eller stanna och få en tidig EDA.

2009-05-06  /  10:34:39  /  http://crazyangel.blogg.se/
Patricia / Livet med Vilda

Vad skönt att han sov gott hela natten :) Självklart ligger du bland mina favoriter! Jag läser alltid men jag vet att jag är lite dålig på att kommentera. :P Kram!

2009-05-06  /  10:57:28  /  http://smokingcankill.blogg.se/
Anna

Vad skönt med en sån natt. Skulle jag med behöva men här verkar det gå åt fel håll igen suck.

2009-05-06  /  23:13:07  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback