Tunika/blus

2009-05-04 10:42:04 ,   Mode/Kläder
Ja eller vad det nu är. Jag har iaf beställt den från Ellos. På bilden i katalogen såg den så enkel och snygg ut men i verkligheten är den ganska vid och broderierna är nästan lite för "plottriga" så det tog ett tag innan jag vande mig vid att tycka den var snygg. Ser nästan ut som jag är gravid i vissa vinklar när jag har den men får väl hoppas att ingen misstänker något sådant. Nu älskar jag den och tycker den är så skön. Skitsnyggt till ett par vita byxor.



Har precis haft i mig 10 kortisontabletter för att bryta allergin. Hoppas jag inte blir helt däckad! På förpackningen står det att man ska ta en tablett ifall annan allergimedicin ej hjälper men när jag haft riktigt allergiska reaktioner och varit helt svullen så har de gett mig 12 tabletter på vårdcentralen så nu tog jag nästan samma dos. 1 tablett är nog mer förebyggande för att det inte ska hända igen. 




Kommentarer
Måsbarnet

Den ser supersöt ut! Och du ser ut att passa fint i den, absolut inga misstankar om graviditet med den där slanka siluetten.



Jobbigt att max varit lite kinkig, hoppas tänderna bryter igenom snabbt och att han blir sitt vanliga jag snart igen.

2009-05-05  /  07:41:17  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback