Som fredag

2009-05-20 09:38:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja idag känns det som fredag eftersom Marcus är ledig imorn. Max och jag ska vara på språng största delen av dagen idag. Om ca en timme ska vi ta en promenad så att Max sover en stund. Kanske sätter jag mig i parken och läser när han sover i vagnen. Sedan när han vaknat ska vi åka till C och R. Sedan blir det hem en stund innan vi ska till vännerna F och D ikväll. Blir en rolig dag.

Imorn på Marcus lediga dag har vi inget planerat. Blir nog tvättning av bilen och jag ska göra lite barnmat. Har tänkt att gå och simma en sväng också. Marcus ska dock jobba på fredag igen så blir ingen långhelg för oss.



Max häromdan då vi var ute på gården. Han har sina fina hatt från ICA Maxi på sig =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback