Nu är jag förlovad!

2009-05-19 16:46:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja det ser i alla fall ut som det för jag har idag för första gången på över ett år fått på mig min förlovningsring och den sitter till och med bra. Vigselringen är dock fortfarande för liten. När jag köpte min vigselring så gick vi efter storleken på förlovningsringen eftersom den satt bra och så sa hon i guldaffären att eftersom vigselringen är så smal så brukar de göra den lite mindre. Jag tänkte att om de alltid gör så så får de väl göra så nu med. Den har dock alltid känts lite för liten så nu är det nog dags för mig att göra den större. Ska ta tag i det. Vill gärna kunna ha mina ringar!

Men som sagt nu ser jag endast förlovad ut och inte gift. Men det är väl i alla fall bättre än att inte ha någon ring alls.




Kommentarer
emma - mamma till meja

skönt att kunna ha en i alla fall, jättetråkigt att bara ha dom liggandes. jag fick på mej min för nån månad sen, och blev jätteglad :)

2009-05-19  /  17:25:17  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Katja

Kul att en ring passar i alla fall =)

2009-05-19  /  20:17:29  /  http://lillagrodden.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback