Hittades på ett oväntat ställe

2009-05-16 14:17:00 ,   Mode/Kläder
Jag har ju länge letat tights till Max. Har bara hittat och köpt enstaka, oftast med mycket mönster på. De finns ju mest på flickavdelningarna i affärerna och då har de ofta spets eller är riktigt flickiga på andra sätt men idag hittade jag enfärgade bra tights på ICA Maxi. Köpte ett par vita. Enkelt och bra, passar ju till allt. Köpte i storlek 74 som han har nu. De ser dock ganska långa ut så förhoppningsvis passar de ett bra tag. Funderar på att åka dit en sväng i veckan och även köpa i strl 80 nu när jag äntligen hittat. Köpte även en fin hatt till honom. Bild kommer senare.

Nu ska jag göra lite dessert till Max bestående av blåbär och kesella. Han ska få det efter eftermiddagsgröten.




Kommentarer
Josefine

På ICA finns allt man letar :-D Den där desserten lät mumsig. Är det bara att mixa ihop?

2009-05-16  /  15:47:56  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback