Hiss eller diss?

2009-05-11 13:11:17 ,   Mode/Kläder
Jag har ingen vidare koll på mode men en sak har jag i alla fall förstått och det är att det är modernt med tights/leggings och sedan endast top eller linne till. Gillade inte alls detta i början och särskilt inte när jag såg en tjej i svarta strumpbyxor och en vanlig collegetröja till. Strumpbyxorna var genomskinliga och tröjan gick knappt över rumpan. Verkligen diss! Men annars kan jag tycka det är ok, i rätt sammanhang. Så ok att jag själv tog på mig vita leggings och ett linne då vi firade Marcus i lördags. Vill dock notera att linnet var så långt att det nådde ner till låren samt att leggingsen inte var genomskinliga =) Men jag skulle nog inte gå ut i det. Min "efterfödabarnkropp" passar inte fullt ut i det.






Kommentarer
Caroline

Jag tycker det är okej, när man har långt linne/tunika/kjol och helfärgade byxor. Och egentligen är det ju perfekta plaggen för en kropp efter graviditeten egentligen! Tunikor är ju oftast lite pösig, och leggingsarna kan man dra upp över magen =D

2009-05-11  /  13:37:17  /  http://nindo.blogg.se/
Nilla

Jag tycker att leggings är sköna men vill helst oxå ha en lååång tunika till:-)

Mina vänner och jag kan inte heller förstå hur man kan gå i tunnastrumpbyxor och ett linné där halva rumpan syns.

Ha det bäst och kramar i massor

2009-05-11  /  17:47:29  /  http://blogg.aftonbladet.se/24540/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback