Helg med sol

2009-05-29 09:41:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ingen har väl missat att det kommer bli högsommarvärme i helgen. Antar att inte så många kommer att hänga på bloggen då. Max och jag ska gå ut på en promenad om en stund, eller jag kommer nog inte promenera så mycket utan går nog till parken och läser medan han sover. I eftermiddag ska jag till frisören. SÅ skönt! Har inte klippt mig på 4 månader.

 Ikväll ska vi hem till vännerna J och M. Imorgonkväll ska vi på 65-årsfest. Jag ska nog även försöka gå iväg och simma imorgon. Övriga helgen spenderas nog mest ute. När det är varmt ute så är det dock en stor nackdel att bo i lägenhet. Det blir sånt organiserande för att gå ut. Antar att vi åker iväg till Marcus eller mina föräldrar för att njuta av solen. Känns inte så lockande att sitta på gården.

Ska väl försöka städa lite idag också. Skönt att ha det rent inför helgen.




Kommentarer
Kristina

Hej Sara

Det ar varmt ar med. Ska aka och tll Antonys foaldrar nu och fixa lite med maten till imorgon. Sen aker vi nog ut och shoppar lite.

vi hors

kram mamma

2009-05-29  /  09:52:11  /  http://lyktoroch tyg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback