Allergisk chock

2009-05-04 09:25:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det var nog ingen vagel i ögat jag hade igår utan svullnad pga allergi för idag vaknade jag och knappt kunde öppna ögat. Marcus ska försöka komma ifrån jobbet en sväng sen så att han kan hämta ut kortisontabletter åt mig på apoteket. Måste häva reaktionen. Det kliar och rinner från båda ögonen men bara ett är svullet. Vet inte vad det är för träd som blommar nu men jag är allergisk mot typ alla (i alla fall alla på testet jag gjort) så det spelar ju ingen roll.

Ingen bra start på dagen




Kommentarer
Anna

Usch vilken tråkig start på veckan :( Inget roligt med allergi. Min man är allergisk mot timotej vilket inte har kommit än. Dock känner han av mkt allergi redan nu. Har hört om många som aldrig reagerat förut, däribland jag, som reagerat i år. Mycket pollen i år. Jag funderar på hur min man ska reagera när väl gräset kommer :S Han är pyttelite allergisk mot björk så är väl det han reagerar massor på nu.

Hoppas det blir bättre och att du slipper få fler allergichocker!

2009-05-04  /  09:35:11  /  http://ambi.blogg.se/
emma - mamma till meja

usch, hoppas han kommer ifrån och kan hämta dina tabletter, inte kul att gå runt så där :(

2009-05-04  /  09:55:30  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback