50-årsfest

2009-05-24 21:18:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår var vi alltså på 50-årsfest hos min moster som fyller 50 om några dagar. Det var god mat och smaskig tårta (jag var dock väldigt förkyld så kände inte smakerna så jättebra men är säker på att allt smakade superb). Som jag skrev igår skulle man vara trädgårds- eller vardagsklädd. Festen var uppe på deras loge. Min mamma har mycket bättre bilder än mig, bland annat på maten och dukningen, kika in här. Här kommer lite bilder:



Födelsedagsbarnet. Visst ser hon yngre ut? (nu var jag väl snäll?!)

   



Efterrättsbordet




Kommentarer
Anonym

Nu är jag nöjd....vilken trevlig fest jag hade :)

2009-05-24  /  21:41:02 
♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Sv: Jag mailade tjejen och berättade att jag hade kommit på henne och som avsändare till mailet så stod mitt förnamn och efternamn så hon måste ha sökt på det!

2009-05-24  /  22:02:10  /  http://bambi.blogg.se/
Anonym

Det ser ju jättefint ut!! :)

2009-05-24  /  22:04:17 
Ingela

Det är min kommentar här ovenför. Namnet föll bort. :)

2009-05-24  /  22:05:16  /  http://mammabloggen.com
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

nej -faktiskt inte.

men jag gick ju mode & design å det är ju sånt jag är som gjord för ;)

hehe, vi har beställt bord, en matsals del för 12 personer, ett långt bord som kommer stå typ där det runda står.

sen har vi ju en "chill del" där korgstolarna och det är, i fejk rotting. där kall även en soffa + ett bord/sittdel stå (man lägger på glasskiva när man vill ha det som bord)

så det kommer bli perfekt =)

sen har vi ju hammocken längst bort i hörnet.

blir dock bara matsals delen + hammock klar i sommar. fejk rottingen får vänta tills nästa år, än är vi inte ekonomiskt oberoende ;)

haha



tror det hela iaf kommer bli kanon =D



å måste bara säga, vilket härligt efterättsbord =D

2009-05-24  /  23:08:51  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback