Stel

2009-03-03 23:35:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
Usch vad stel jag blir i nacken av att bära på 8,3 kg bebis på dagarna! Blev inte bättre av att nattningen ikväll pågick i en timme. Lutade mig över spjälsängen och pussade på honom och strök honom i pannan men inget gjorde att han somnade, trots att han gäspade och gnuggade sig i ögonen hela tiden. Till slut fick han ligga bredvid sin pappa och somna där och sedan lyfte vi över honom till spjälsängen. Första gången sen han började sova i spjälsängen som han fått somna bredvid oss istället.

På grund av den långa nattningen missade jag "Christine" men har i alla fall sett "Brothers and sisters" och imorn ska jag titta på "Desperate housewives" som jag spelat in.

Nu väntar sängen....

Jag är trött....

....och stel




Kommentarer
Julia -EN ANNAN UNG MAMMA

Hela kroppen ömmar efter en dag med Melina!

Så fin blogg =)

2009-03-03  /  23:40:00  /  http://mammakiznic.blogg.se/
Anna

Jag förstår att det är jobbigt att bära på 8,3 kg bebis. Jag får ont av vår "lilla" 7-kilos. Han börjar bli tung i selen så det tar på axlarna. Jag har också spelat in Desperate Housewives och ska titta på idag. Missade halva House igår som jag planerat att se. Också på grund av seg nattning.

2009-03-04  /  09:02:50  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback