Sovmorgon

2009-03-25 10:29:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi var vakna imorse vid 5.30 då Marcus gick upp men sen somnade vi om. Vi var också vakna en sväng vid 7.30 men somnade om igen. Sen vaknade jag strax före 9 men Max sov fortfarande men vaknade några minuter senare. Shit vilken sovmorgon vi fick =) Härligt!

Mindre härligt är att min hals har bråkat med mig hela natten, samt att det gör lite ont i ena örat och Max har dessutom vaknat lite snorig idag. Har fått ställa in det vi skulle göra idag och imorgon. Känns riktigt tråkigt. Jag har inte varit utanför dörren sen i söndags *suck*.

Får muntra upp med mig att jag har gårdagens Desperate Housewives inspelat att titta på samt att Marcus slutar jobba redan 14.45.




Kommentarer
emma

snorisen här skickar en kram till din snoris :)

2009-03-25  /  12:08:54  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback