När man känner det i kroppen

2009-03-27 17:52:09 ,   Allmänt/Vardagsliv

Jag känner i hela kroppen att det är fredag

Fast jag varit hemma hela veckan.

Jag har varit ute i totalt 1 timme sen i söndags. Snacka om innevecka. Katastrof. Men rinnande näsor och halsont gör att även helgen säkert kommer bli sådan

Förutom en stund imorn för jag ska åka till IKEA

Shopping!!

Nej nu känner min kropp att det är dags att diska innan Marcus kommer hem med matvaror. Ikväll blir det enchiladas. Sen massa godis och chips till Lets dancefinalen. Snorisen (Max) ligger och sover men vaknar nog straxt. Får se till att hinna diska tills dess.





Kommentarer
emma

jag förstår att ni funderar på det. jag skulle ju inte ens vilja ha meja på förskolan där jag jobbar för att det finns så många konstiga som jobbar där. fattar inte att kärringarna (förlåt) inte kan skaffa sig ett annat jobb när dom uppenbarligen har tröttnat på det dom har...

2009-03-27  /  20:13:11  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback