Lattemamma

2009-03-16 19:42:34 ,   Allmänt/Vardagsliv
Skrev ju tidigare idag om att allt jag vill. Och en önskan gick i uppfyllelse ganska fort. Mamma messade och frågade om vi skulle gå och fika efter att hon slutat jobbet. Även om jag drack varm choklad så fick jag känna mig som lite "lattemamma" en stund. Åt en smörgås med brieost på. Sen var vi i en väldigt fin inredningsbutik och tittade. Den hade tre våningar. Dyrt som attan men verkligen snygga grejer. Max verkade tycka om utflykten också. Han somnade gott i bilen hem (vi var några mil härifrån).

Marcus är iväg och lämnar sin hårddisk till en vän som ska försöka hjälpa honom att rädda saker i från den då den har drabbats av virus eller nåt liknande. Max ligger på mage på sitt lapptäcke och leker med brioclownens beståndsdelar (typ klossar). Och här sitter jag överlycklig över att jag inte behövt ta någon illamåendetablett idag.....än.

Ikväll är det Familjen Annorlunda, Spårlöst och Project runway. Ska i alla fall försöka se det först- och sistnämnda.




Kommentarer
Katja

Kul att komma ut och fika en sväng :) Ja familjen annorlunda är ett måste även på min tv lista!

2009-03-16  /  22:59:30  /  http://lillagrodden.wordpress.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback