Här bodde jag förut!

2009-03-02 10:15:56 ,   Inredning/Hemma hos oss
Innan jag bodde ihop med Marcus bodde jag i en etta på 37 kvadrat. Var ju lite andra inredningstrender då! Köpte typ alla möbler i björk vilket jag ångrar nu. Hade en knallblå soffa vilket jag också ångrat (har ju ej kvar den nu). På bilden är det julpyntat (jag hade inte en röd halmbock året om - det var inte trendigt vad jag vet i alla fall). Idag gillar jag mycket mer stilrent även om det kanske inte alltid syns i röran här hemma. Men jag gillar ljusa väggar och möbler och sedan färgglada detaljer. Ångrar dock fortfarande alla möbler i björk. Varför satsade jag inte på vitt eller ek istället?! Men trenderna ändras ju fort....





Kommentarer
Patricia

Oj såg nu att du skrev typ samma sak hos mig hihi

2009-03-02  /  10:17:07  /  http://tricias.blogg.se/
Patricia

Japp han är hemma idag också eftersom han inte känner sig så bra. Han har en väldigt känslig mage så den har inte varit tiptop efter influensan. Och det är inte kul att jobba när man har en mage som är helt utan kontroll!

2009-03-02  /  10:32:28  /  http://tricias.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Okej, ja det är ju som sagt tyvärr vanligt!!!



Jag hade problem med de vita blodkropparna.

Dem är för några -men inte farligt några.

Men det hela gör att man är lite mer infektionskänlig.

Är nästan ALLTID förkyld.



Slipper iaf svår ischias, de där foglossningarna och extrem ryggvärk nu för tiden.

Men får leva med lite ischias å ryggvärk, då jag har haft problem med det sen jag var liten.



Kram







2009-03-02  /  10:37:26  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback