Fick lite egen sovmorgon

2009-03-19 09:00:57 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus började inte jobba förrän 8.45 imorse så han var så snäll att ta med en vaken Max upp vid 7.40 imorse så fick jag ligga själv och sova till 8.10. Kom i säng för sent igår på grund av att magen var lite krånglig så var trött imorse. Men nu har jag duschat och ätit frukostmacka med avokado på. Max sitter i sin matstol och biter på sina bitringar.

Jättesoligt och fint ute! Blir nog promenad på eftermiddagen istället för förmiddagen. Jag vill se på "Efter tio" strax efter tio då Marcus Birro och Jonna berättar om att äntligen fått ett levande barn.




Kommentarer
emma

åh nej det hade jag också velat se :( dom går inte i repris eller hur?

2009-03-19  /  12:39:19  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback