Febrig och gnällig bebis

2009-03-02 22:10:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Precis som förra gången Max vaccinerades så fick han lite feber nu på kvällen. Sen så har han varit gnällig till och från sen i eftermiddags. Han var jätteduktig när han fick sprutorna precis som förra gången. Han grät när hon stack men sedan lugnade han sig direkt efteråt och när hon var klar och han hämtat sig lite så log han och jollrade och var sitt vanliga jag. Skönt! Hoppas det går lika bra nästa vecka då han ska på njurröntgen och de ska sätta en infart i armen på honom. Usch usch..... men tur att Marcus följer med också!

Får hoppas han är på bättre humör i morgon än vad han har varit ikväll för då ska vi hälsa på C och R.

Nu ska jag titta på "Familjen Annorlunda" som jag spelade in förut ikväll eftersom Max inte var på humör för att mamma skulle sitta vid teven =) När jag tittar på den serien så funderar jag allvarligt talat på att använda dubbla kondomer för all framtid




Kommentarer
Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

ja de är nog sant, tyckte den va lite för smag i kakaosmaken .. :P

2009-03-02  /  22:22:51  /  http://crazyangel.blogg.se/
emma

usch meja ska få sin första spruta på fredag :( sven ska följa med för jag tycker det är så läskigt...

2009-03-03  /  09:29:08  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback