Det här med bloglovin

2009-03-06 13:42:31 ,   Blogg
Ungefär 1/10 av mina bloggläsare prenumererar på min blogg via bloglovin. Tänkte tipsa er andra om att också skaffa bloglovin om du följer flera bloggar. Det är väldigt smidigt. Man lägger till de bloggar man vill läsa och när man loggar in så syns alla nya inlägg man har att läsa på alla bloggar man lagt till. När man klickar upp ett inlägg kommer det en ikon i högra hörnet med pil på så det bara är att klicka sig vidare till nästa nya inlägg man har att läsa.

Supersmidigt och tidsbesparande eftersom man inte behöver gå in på varje blogg en efter en flera gånger per dag för att se om de uppdaterat.
 
Har du redan bloglovin och vill följa min blogg så klicka på ikonen som finns i vänsterspalten på min blogg.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback