Allt längre nätter

2009-03-11 09:17:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har allt längre nätter här hemma. Max somnar mellan 21 och 21.30 och vi går upp mellan 8 och 8.30. Dock så krånglar han en del på nätterna. Han vänder sig till mage när han är halvvaken och vill inte ligga så så gnäller och gnäller tills vi vänder runt honom till sida igen. men det dröjer inte länge förrän han vänder sig till mage igen. Jag var uppe en del vid midnatt och la honom tillrätta och Marcus var uppe vid 2 och lyfte sen över honom till oss vid 4.

Jag sover i alla fall djupt på natten för vaknar ju inte när han krånglar och gnäller utan Marcus vaknar före mig. Jag måste vara den enda mamman som inte vaknar så fort min bebis gråter. De flesta säger ju att de vaknar av minsta lilla men jag verkar vara i koma på natten.




Kommentarer
Katja

Säkert för att du behöver sömnen som du sover så hårt :)skönt att han sover länge nu men jobbigt att ni blir störda i er sömn i alla fall.

2009-03-11  /  16:15:43  /  http://lillagrodden.wordpress.com/
Anna

Kan ju vara så att du vet att Marcus vaknar och då inte behöver vakna. Det undermedvetna kan göra mkt. Skönt att han sover så länge. Hoppas han slutar krångla snart bara.

2009-03-11  /  21:42:20  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback