Varm och mysig helg

2009-06-01 09:39:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Helgen har varit riktigt bra. Vi har varit ute en del och bara myst. Nu är det dock vardag igen. Men en ganska händelserik vecka. Eller egentligen har jag inte så mycket planerat. Idag ska jag och Max hem till C och R och njuta av solen i deras trädgård, imornkväll ska jag iväg på en grej (vill ej avslöja nu vad det är), på onsdag fyller jag 27 år =). På torsdag och fredag har jag inget planerat. På lördag är det nationaldagen och då har jag tänkt försöka fira min födelsedag lite smått.

Bilder från helgen kommer senare




Kommentarer
Caroline

Jag började känna för några veckor sedan att jag gjorde det under press... Tråkigt verkligen!

Får se, jag kanske saknar det så mycket att jag kommer tillbaka =)

2009-06-01  /  17:23:21  /  http://nindo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback