Snorigt och hostigt

2009-06-30 09:14:23 ,   Allmänt/Vardagsliv
Usch denna natten har inte varit bra! Max krånglade massa igårkväll, hostade och snorade. Han fick sova hos oss så vi lyckades iaf sova 1.30-7 så kanske är helt ok men jag känner mig lite seg nu. Så irriterande att han är snorig igen. Det var typ en vecka sen förra förkylningen försvann. Tänker dock inte låta detta hålla oss inne hela dagen men ska klä på honom lite mer. Det kan hända att han blivit förkyld av AC´n i bilen trots att vi aldrig håller tempen i bilen lägre än 21 grader men han har ju varit ganska lättklädd.

Inte lätt det här med bebis i värmen.

Västkusten imorn




Kommentarer
Emma ~ Crazangel [mamma till milton]

Nä det där med AC i bilen är svårt... :/ Milton har klarat sig från förkylningar under sommaren, men vi hade en hel del i vintras.. Peppar peppar.

2009-06-30  /  09:35:20  /  http://crazyangel.blogg.se/
LindA

usch då. hoppas det släpper snabbt. ja det e svårt nu när det är varmt.



svårt att välja favvis... alla e bra men vattenmelonen var det något speciellt med tycker jag, eller ja nä jag måste säga alla! hehe

2009-06-30  /  09:41:52  /  http://familyspace.blogg.se/
Josefine

2009-06-30  /  11:17:56 
Josefine

Åh, dessa kommentarer! :-D Tråkigt att Max är förkyld igen. Känner igen det där med AC´n. Jättejobbigt! Hoppas ni får roligt på västkusten. KRAM!

2009-06-30  /  11:19:00  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback