Sen shoppingtur

2009-06-10 21:39:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Mamma och jag gav oss iväg på en shoppingtur vid 18. Vi köpte studentpresenter och sen köpte jag ett par jeansleggings på Vero Moda och en plattång på Onoff. Betalade inte för något av det eftersom jag hade presentkort och pengar från min födelsedag =)

Blev även lite shoppat på IKEA. Avslutade rundan med att åka in till stan (vi shoppade på ett köpcenter utanför stan) och fika. Kom alldeles strax hem. Max hade precis somnat. Han har under dagen blivit förkyld... igen. Typ 7:e eller 8:e gången sen han föddes, eller kanske 56:e gången....suck!




Kommentarer
Måsbarnet

Vi tog oss också en shoppingrunda på kvällskvisten ;) Blev bland annat avslutningskläder till P.



Attans att Max är förkylder igen... Känner igen det där med "56:e gången" (!) :o/ Har varit det samma för Albin. Och ändå ammade jag honom länge och är inte rökare.

2009-06-10  /  22:19:58  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Katja

Stackars lillgrabben =( inte kul att vara sjuk ju! Kul med lite shopping, skönt när man gör det lite senare då det brukar vara lite mindre folk!

2009-06-11  /  00:16:45  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback