Ramlade ur sängen

2009-06-29 08:50:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ingen rolig start på morgonen. Max låg i vår säng imorse och vid 8 vaknade jag av en smäll. Då hade han ramlat ur. Marcus bullar upp med en stor långsmal kudde vid sin sida av sängen när han går till jobbet men vi har väl varit lite naiva och trott att det skulle hindra Max från att komma över kanten men tydligen inte. Nåja det gick bra i alla fall. Han grät en stund och har fått ett litet blåmärke på sidan av huvudet och ett rött långt sträck på magen men han blev ganska snart glad igen och leker nu för fullt.

Varmt i lägenheten (och ute också)! Idag ska Max och jag hålla oss inne hela förmiddan tänkte jag. Vi har varit iväg mycket senaste veckan så han behöver få leka inne. Lite senare på eftermiddan ger vi oss iväg ut.

Efter denna dagen har Marcus 2 dagar att jobba sen är det SEMESTER i 5,5 vecka  för honom och det innebär ju även att jag kommer ha lite semester eftersom vi båda kan ta hand om Max.




Kommentarer
Anna

Stackars liten! Tur att han blev glad snabbt igen.

Skönt med semester för er båda snart :)

2009-06-29  /  10:47:16  /  http://ambi.blogg.se/
♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Jag jobbar 100% men har förhandlat till mig det där schemat :)

2009-06-29  /  11:12:37  /  http://bambi.blogg.se/
Katja

Men ojdå, stackaren. Tur att det gick bra i alla fall!



Vi köpte en på polarn o pyret (tvådelad för 350kr om jag minns rätt). Gillade att den hade långa ärmar. Annars har den på kapahl fått bra betyg och är prisvärd tipsar men den har korta ärmar så därför blev valet po.p för vår del.

2009-06-29  /  12:24:59  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
sofia - mamma till maksim

Läskigt att han ramlade ur sängen. Skönt att det gick bra. :)

2009-06-29  /  17:02:19 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback