Pensionärsträngsel

2009-06-08 09:18:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron vecka 24 =)

Strax ska jag och Max åka till ICA Maxi och trängas med alla pensionärer så här på måndagsförmiddan =) Först ska jag bara komma på vad vi ska äta i veckan så att jag kan handla till det.

I eftermiddag ska jag till läkaren. Usch vill inte! Men måste reda ut detta. Men snart är det en vecka sen jag tog senaste tabletten mot illamåendet. Helt otroligt!

Ikväll ska Marcus iväg, imorn ska jag iväg och sedan är Marcus borta på torsdag- och fredagkväll samt lördag eftermiddag/kväll. Suck!! Vill inte att det ska vara så hela tiden. Men denna vecka är det lite speciella saker han ska göra så det går liksom inte att tacka nej till.




Kommentarer
emma - mamma till meja

usch jobbigt att han ska vara borta en massa kvällar :( sven har två jobbkvällar denna vecka, och det suger. vi har dessutom killarna så det lär ju bli lite stressigt, men det löser sig nog till slut :)

2009-06-08  /  09:45:13  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback