Mycket intryck

2009-06-21 21:23:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har varit iväg en del dessa tre dagar och det märktes på Max ikväll då han varit trött och gnällig på grund av alla intryck. 20.15 somnade han. Så hoppas det inte blir alltför tidigt imorgonbitti. Jag fick inte så mycket sömn natten som var eftersom jag satt och väntade på att Marcus skulle komma hem från en svensexa och det gjorde han kl. 1.20. Och sedan hade jag svårt att somna så gjorde nog inte det förrän 2.30 och sen upp med Max kl. 8.

Idag har vi varit barnvakt åt min brorsdotter N som är 2 år. Kändes lite konstigt att ha två barn hemma. Men allt gick bra. Vi åkte till Marcus föräldrar och åt grillat på eftermiddan och dit kom sedan mina föräldrar för att hämta N. Vi var kvar där till 18-tiden då vi åkte hem.

Nu har jag diskat och slappar i soffan. Ska strax titta på King of queens med Marcus. Vi har köpt första säsongen på dvd. Riktigt rolig komediserie =)

Måndag imorn igen. Marcus börjar jobba 6.15 så nu är verkligen helgen över.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback