Lyx

2009-06-05 08:50:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
I flera nätter i rad nu har Max sovit utan att vakna alls på natten. Han vaknade till några gånger igårkväll efter att han hade somnat men sedan sov han till 7.45 imorse. Då gosade vi lite och gick sen upp. Idag kommer min kompis E hit på lunch och sedan ska jag och Marcus städa lite inför att jag ska kalasa lite med min släkt imorgon.

Ska köra på enkelt men ack så gott fika imorn = kladdkaka med grädde, glass, jordgubbar och chokladkex. Låter det för lite? =) Jag lovar att ni ska få se massa smaskiga bilder sedan =)




Kommentarer
Anna

Åhh, så skönt att sova hela natten. Jag hoppas det händer mig och Alexander snart. Verkar iaf gå åt rätt håll här.

Vad mysigt ni såg ut att ha haft det på födelsedagsfirandet :) Låter så himla gott med kladdkaka. Jag kommer dreggla när jag ser bilderna ;)

2009-06-05  /  08:58:30  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback