Lycka

2009-06-07 09:12:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ibland kommer det små stunder av fullkomlig lycka då allt bara är perfekt. Då det inte finns något orosmoln på himlen. Det är väldigt skönt.

Som igår då jag sov i Marcus knä när han tittade på fotboll. Var så lugnt och skönt! Lycka!

Lycka just nu är också att jag inte tagit någon tablett mot mitt illamående sen i tisdags. Helt otroligt! Jag har mer eller mindre tagit en varje dag sen i januari. Men de senaste dagarna har det varit under kontroll. Fantastiskt! Är det så här det känns att må bra? Jag kommer inte ens ihåg känslan.




Kommentarer
Anna

Vad glad jag blir av att läsa det här inlägget :) Det gäller att ta vara på allt som får en att må bra i livet, även de små stunderna :)

2009-06-07  /  09:44:17  /  http://ambi.blogg.se/
Emmeli

Grattis i efterskott!

Fy för illamående. Det är nog bland det värsta jag vet. Man känner sig så sjuk!

2009-06-08  /  07:39:07  /  http://lini07.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback