Inte så högt prioriterat

2009-06-24 09:32:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
När det är så fint väder ute blir inte bloggen så högt prioriterad vilket ni säkert förstår!

Igårförmiddag åkte Max och jag ut till mina föräldrar och var i trädgården. Åkte hem till 15 då Marcus kom hem från jobbet. Sen gick vi till min mormor och morfar och åt våfflor på kvällen. När vi kommit hem, badat Max och Max hade somnat så tänkte jag läsa bok på balkongen, spela sims, blogga men jag somnade på soffan och la mig sen innan 23 och somnade på stört! Man blir trött av sol, och av att Max har fått för sig att vakna mitt i nätterna och skrika. Vet inte om det är för att han är varm som han skriker. Vi har öppet fönster på natten så vill helst att han har pyjamas på sig eftersom han alltid lyckas dra av sig täcket men tog av honom pyjamasen inatt och sen sov han gott ända till morgonen.

Strax ska vi gå till Lidl och köpa solskyddsfaktor till mig. Sen tänkte jag att Max ska somna ivagnen och jag ska ligga på en filt i parken och läsa =) Håller oss mest hemikring idag. Har varit iväg mycket de senaste 5 dagarna.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback