Hur många läsare per dag?

2009-06-08 21:14:30 ,   Blogg
Jag blir alltid så nyfiken på hur många läsare andra bloggare har per dag. Någon som vill delge hur många de har?

Själv ligger jag på allt från 70-120 unika besökare per dag. Lägre på helgerna och runt 100 på vardagarna. Har nästan alltid mest på tisdagarna då jag kör tisdagstema. Sidvisningar pendlar mellan 120 och 300 beroende på hur många unika besökare jag har samt hur många inlägg jag gör på en dag. Har ingen aning om om det räknas som många besökare eller inte men jag är väldigt glad att så pass många vill följa min vardag trots att jag lever ett helt vanligt svenssonliv...fast utan villa, vovve och volvo!

Men nu tar jag och lämnar er för ikväll och umgås med min sjuka man!




Kommentarer
emma - mamma till meja

två och en halv timme innan åt hon 1 stor burk mat, 1/2 burk fruktpuré och lite majskrokar. hon äter rätt mycket på dagarna så jag tror inte att det. trenden med nätterna är ju ändå positiv nu på senare så jag hoppas att det ändå är på rätt väg...

2009-06-09  /  09:28:17  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback