Dan före dan

2009-06-18 09:07:14 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja idag kan man säga att det är dan före dan, alltså dan före midsommarafton!

Än så länge inget regn här men är nog på gång. Ska tydligen ösa ner här idag. Såklart det ska, det är ju snart midsommar. Samma procedur varje år.

Marcus var på en konsert igårkväll och fjantig som jag är kan jag aldrig gå och lägga mig förrän han kommit hem men Sims sysselsatte mig bra. När han kommit hem så somnade jag dock gott vid 1.10.

Idag ska jag städa lite, får besök på eftermiddan, sen lite shopping och ikväll firar vi svärmor som fyller år idag!




Kommentarer
Anna

Här ser det också ut att bli regn fast är faktiskt en sol som letar sig fram mellan molnen. Man kan ju hoppas på att det öser ner idag så att det inte finns ngt regn kvar till i morgon :)

2009-06-18  /  09:22:55  /  http://ambi.blogg.se/
Nilla

Ha det toppenBäst på Midsommar och ta vara på er alla tre :-)

Kramar i massor:-)

2009-06-18  /  15:56:52  /  http://blogg.aftonbladet.se/2454





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback