Besvikelse

2009-06-16 20:50:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marabous choklad med jordgubbar i fanns inte på ICA. Besviken. Men jag har en vanlig chokladkaka i stället. Gott. Men hade ju velat testa den andra.

Strax börjar Desperate Housewives =)

Max och jag åkte hem till mina föräldrar vid 13.30. Satt ute på en filt och lekte. Sen efter att Max ätit gröt gick vi på promenad i en timme. Var så skönt att gå riktigt sakta och bara njuta av solen. Max sov 1,5 timme i vagnen så jag hann sitta och slappa i solen också. Kom dock lite moln då och då. Vi gick en promenad här hemma på nu ikväll också. Max älskar att sitta i vagnen och titta på bilar så det fick han göra =)




Kommentarer
Beatrice

Jag var på ica igår och handlade lite, det stod en stooooor pall med marabous nya choklad vid glassarna. Den var lite klurigt placerad, inte med de andra godisarna. =)

2009-06-17  /  07:59:52  /  http://knappgok.wordpress.com
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Tack för din kommentar.

Nu tror jag det står rätt till så är nog bara att slappna av så hoppas jag buksmärtan försvinner av sig självt som läkaren utlovade.



Hoppas ni mår bra och att chokladkakan iaf stillade chokladbehovet ;)

2009-06-17  /  19:10:27  /  http://theans.blogg.se/
Linda

åhh den låter väldigt god. den måste jag prova!

hoppas du är bättre nu!

kram

2009-06-17  /  20:10:46  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback