Torpet

2009-07-16 21:42:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag har haft en mysig eftermiddag och kväll. Från kl. 15 till 20 var vi i mammas och pappas torp och sedan har vi myst lite hemma vid teven innan Max somnade en centimeter ifrån mitt ansikte i vår säng. Han var så mysig så jag kunde inte låta bli att natta honom bredvid mig. Lyfte sedan över honom till sin säng och nu sover han gott.

I torpet satt vi och solade lite (var väldigt blandat väder. Regn när vi kom dit, sen mulet och sedan strålande sol), tog en promenad, ,läste inredningstidningar och grillade. Och så myste Max med sin mormor och morfar och kröp runt i gräset.

   



 

Mamma har nyligen målat dasset vitt. Det blev så sött. Men dasslocket ska bytas så det kommer bli ännu finare.




Kommentarer
Rebecca

Vilken mysig dag ni haft och vilke härliga bilder!



Ha det gott!

2009-07-16  /  23:32:47  /  http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Vilka härliga sommarbilder =)

2009-07-17  /  11:16:23  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback