Jag ger upp!

2009-07-13 22:20:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har varit duktig ikväll och satt ihop bokhyllan vi köpte alldeles själv. När jag packade upp den så låg baksidan till hyllan längst ner (man liksom vecklar upp den) och jag tänkte att den syntes dåligt eftersom den såg ut precis som kartongen men valde ändå att låta den ligga kvar. Var klar med hyllan efter mycket om och men. Tänkte dock inte på att baksidan skulle på så vi ställde hyllan där den ska stå för att se hur det skulle bli. Då stör sig Marcus på kartongen som ligger på golvet och viker sönder den. När han gjort det kommer jag på att baksidan låg där i.

Nu har vi en bokhylla utan baksida.

Jag ger upp.

Undra om snälla IKEA har en extra baksida......

Snälla....

(idag har jag skrivit tre blogginlägg om IKEA. Ger nu också upp bloggandet för idag)


Jag och IKEA är inte vänner idag....




Kommentarer
Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Tack!



Ja visst gör det, jag kan gärna vänta bra länge till. Det är bara mannen som tycker att det är dax med det snart :S.

2009-07-13  /  22:41:46  /  http://carpeannah.blogg.se/
Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Baksida?

Vadå?

Vad är det för bokhylla som man kan vika ihop baksidan på? haha

2009-07-13  /  22:43:21  /  http://carpeannah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback