Dagen

2009-07-09 10:10:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max vaknade vid 6 imorse. Jag tycker det är fruktansvärt tidigt! Som tur var somnade han om en stund senare alldeles intill mig och vi sov till 8.30. Marcus var uppe till2 inatt och satt vi datorn så han var lite trött imorse men vi gick allihopa upp vid 9. Nu käkar vi frukost!

Jag ska snart åka till ICA och handla lite. C och R kommer hit i eftermiddag så tänkte bjuda på jordgubbar. Har inte träffat dem på tre veckor eller om det kanske till och med är mer. Men det ska bli kul att ses i alla fall.

Vi ska även försöka få ner ett skrivbord i källaren från katastrofrummet nu på förmiddagen.




Kommentarer
irene

var med i en tävling på min blogg!

en länknig till julen bra va? passa på att va med nu!!

2009-07-09  /  14:24:49  /  http://irregronvik.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback