Bortskämd liten kille

2009-07-17 21:33:29 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max fick somna bredvid mig på vår säng i kväll också. Vi var iväg en sväng nu på kvällen och han var övertrött när det var dags att sova för en stund sen så han bara grät när jag la ner honom och ställde sig upp direkt. Klarar inte av att låta honom stå i sin säng och gråta och titta på mig med hjälplösa ögon. Så fort jag la honom bredvid mig och strök honom lite på pannan så somnade han.

Gos kan man väl aldrig skämma bort sitt barn för mycket med, eller?!




Kommentarer
Bella

Jag vet inte hur liten din sötnos är men ju snabbare de lär sig att sova i sin egen säng ju snabbare får du en bättre sömn.. har ja hört iallafall. :) kram B

2009-07-17  /  22:38:13  /  http://rockbella.blogg.se/
Anna

Jag brukar också natta Alexander bredvid mig ibland. Han somnar fort och det är så himla mysigt. Inget fel med det :) Det är mest när han vaknat kort efter första nattningen som det blir så.

Sen får man ju se om det blir svårt att få dem att somna själv längre fram men känns ju som att det är lika fel att natta i vagnen då till exempel. Barnet somnar ju ändå inte själv i vagnen. Jag skulle inte heller kunna låta Alexander stå och gråta i sängen. De har nog behov av lite närhet :)



Svar på frågan du ställde, jag har 3 syskon. Två äldre bröder och en lillasyster så jag är nummer 3 i ålder. Tycker det är så mysigt med många syskon så kanske är därför jag vill ha 4 barn själv :)

2009-07-18  /  11:48:50  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback