Blev stekt istället

2009-07-15 19:55:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi skulle ju grilla ikväll men var så mörka moln på himlen så vi stekte köttet istället. Typiskt nog har det inte regnat en endaste droppe.

Vi är hos Marcus föräldrar som är på semester. Så nu ska Marcus och Max ut i trädgården och vattna. (när jag satt och skrev detta ropade Marcus på mig. Vattenslangen hade lossnat från fästet så han hade fått allt vatten över sig....hi hi....)

Marcus och jag har övat på det vi ska spela på bröllopet vi ska på nästa lördag på Gotland. Jag spelar flöjt och Marcus piano/gitarr och sjunger. Går ganska bra! Men Marcus måste öva massor nu eftersom han inte kommer att kunna öva dagarna innan bröllopet då hans gitarr inte får plats i vår bil utan skickas med några andra till Gotland och något piano har vi ju inte där vi bor på Gotland. (Vi åker dit på måndag)

Men det ska gå bra!

Flöjten är ju i alla fall lätt att ta med.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback