Vi tog en promenad

2009-01-21 16:41:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi tog en promenad på eftermiddagen. Max brukar alltid sova så bra i vagnen och det gjorde han i dag med... i tjugo minuter... och sen gnällde han och vred på sig resten av turen. Passade på att hälsa på Marcus på förskolan där han jobbar (var inga barn där) strax innan han slutade för dagen. Han häftade fast en vaxduk på ett bord och sen gick vi hem tillsammans alla tre.

      

Klicka på bilderna för att se dem större

1. I vagnen innan han somnade

2. Tråkväder!! Innan vi gick ut var det dock sol men inte när vi kom ut

3. Jag!

4. Max besöker redan förskola trots sin späda ålder =)


På 12 timmar har Max ätit 230 ml ersättning (för hans ålder ska man äta 160-200 ml 5 gånger per dygn). Han totalvägrar! Tur att vi ska till bvc imorn. Stämmer verkligen det flera har kommenterat om en utvecklingsfas som infinner sig i den åldern han är i. Patricia har även skrivit om detta i sin blogg idag.




Kommentarer
Linda

Jag har hört att många barn känner sig mycket mätare på ersättning också. så det kanske tar ett tag innan han har anpassat sig helt?

ja visst ska det bli gött med Thailand, hihi.

Ha det bra!

2009-01-21  /  17:06:26  /  http://familyspace.blogg.se/
Sara

Han har ätit ersättning sen han var 6 veckor gammal. Jag har matat med både och så han är van redan =)

2009-01-21  /  17:36:54  /  http://sarasrum.blogg.se/
Anna

Vad mysigt han ser ut att ha det i vagnen. Jag förstår att du oroar dig för maten men det är nog så som alla kommenterar. Skönt att du ska till bvc i morgon iaf :)

2009-01-21  /  18:05:17  /  http://ambi.blogg.se/
Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Haha! Ja nu sitter jag och funderar på om jag kanske måste byta gardiner, bara för att :)

2009-01-21  /  18:22:27  /  http://carpeannah.blogg.se/
Camilla

När min son var liten ungefär mellan 3-5 månader kom han in i en konstig period. han åt kanske max 150 ml / dag! Jag hade panik och tänkte så här lite kan han inte fortsätta äta.. Men det gör dom inte heller, när han var ur sin fas så började han äta "normalt" igen... Vilket innebar ca 150/mål 5-6 ggr om dagen.. Så håll ut det ger med sig! kram

2009-01-22  /  08:02:32 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback