Tecken på att man är småbarnsmamma

2009-01-02 12:41:14 ,   Max
När jag skriver sms och ska skriva bud eller avd (avdelning) blir det bvc!

Och apropå bvc. Vår prins var så duktig under vaccinationen. Kanske berodde på att han fick sockerlösning i munnen. Han fick det när han låg på sjukhus för sin urinvägsinfektion när de tog prover och röntgade honom och han brydde sig knappt så jag frågade om han kunde få lite nu under vaccinationen och det gick bra. Han sa inte ett pip under första sprutan men grät lite på den andra men han blev lugn sen så fort han fick nappen i munnen. Känns skönt.

Max väger nu 7245 g och är 64,5 cm lång (jag trodde han var längre)

Sen fikade vi lite på Marcus jobb och när vi kom hem somnade Max på stört!


myser i soffan för några dagar sen

Håller på med en lite årskrönika i bilder över 2008 som kommer här på bloggen om någon dag när jag blir klar. Så håll utkik!

Här
kan du tävla om en fin tygkorg




Kommentarer
Nellie

Gott nytt år! Vad fin din nya blogg blev!

2009-01-02  /  13:24:41  /  http://metrobloggen.se/dagfordag
Sara

Tack så mycket =)

2009-01-02  /  13:43:17  /  http://sarasrum.blogg.se/
Johanna

Ja, inte kul att vara totalt däckad! =/



Extra jobbigt blir det när man har så dåligt samvete för man inte orkar leka med Christopher heller...tur att man har en underbar sambo som tar hand om oss båda! :)



2009-01-02  /  13:51:50  /  http://johannaelfstrom.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback